Kia Europe ir izveidojusi Eiropas automobiļu drošības biroju (EASO). Jaunais departaments, kas darbu sāka 1. februārī, koncentrēs Kia Europe pūliņus klientu drošības jomā un tādējādi stiprinās Kia tālejošo mērķi aptvert visus automobiļu drošības aspektus.
Jaunā departamenta galvenie pienākumi ietver drošības tendenču uzraudzību un vadību, izmantojot datus un sociālos plašsaziņas līdzekļus, drošības problēmu novērtēšanu un tiešu saziņu ar Kia Korejas automobiļu drošības biroju (KASO), kā arī ar dažādām iestādēm, lai ierosinātu un īstenotu iespējamos risinājumus.
“Kia Eiropas automobiļu drošības birojs koncentrējas uz mūsu klientu un Eiropas ceļu vides aizsardzību, jo drošība ir mūsu augstākā prioritāte,” saka Kia Europe prezidents un izpilddirektors Marks Hedrihs. “Tas simbolizē Kia nelokāmo apņemšanos nevis tikai apmierināt mūsu klientu drošības prasības, bet pārsniegt tās.”
Eiropas automobiļu drošības biroja izveide ir kulminācija Kia ilggadējai apņēmībai rūpēties par klientu drošību. Birojs aizstāj organizācijas kvalitātes nodaļu, no kuras tas izveidots.
“Eiropas automobiļu drošības birojs ir veidots, balstoties uz pamatprincipu, ka cilvēki ir mūsu lielākā vērtība, un viņu drošība ir mūsu galvenā prioritāte. Paceļot orientēšanos uz klientu nākamajā līmenī, mēs ne tikai nodrošināsim visaugstākos drošības standartus mūsu transportlīdzekļos, bet arī veicināsim tādu kultūru, kurā katrs darbinieks ir klientu drošības vēstnieks,” teic Marks Hedrihs.
Kia Europe, kura galvenā mītne atrodas Frankfurtē, Vācijā, kopumā nodarbina vairāk nekā 5500 cilvēku.